ANTARA MAHLIGAI EGO DAN CINTA DI PULAU PERHENTIAN

"ANTARA MAHLIGAI EGO DAN CINTA DI PULAU PERHENTIAN"
.
.
Perlahan aku membuka mata, namun melihat sekeliling didalam bas, nampak suluh cahaya yang memancar ke pipi.. 8jam perjalanan tidak ku rasa kerana keriangan yang dinantikan akan tiba..
.
Kali pertama join Trip Dengan Bahtera Kembara ke Perhentian Day Trip dari KL Sentral. Sedang mata memandang keluar dari tirai bas, tiba2 satu tangan yang sejuk suam memegang erat tangan aku, tangan berurat suami ku..lalu dia berkata "Sayang, kita dah sampai dekat Jeti"
.
Dulu aku tak ada masa nak travel bersama dengan suami. Sibuk dengan kerja, tambah plak tulang2 malas nak kongsi memandu kereta dengan dia. Kali ini gagahkan jua untuk turut serta ke Pulau Perhentian.. Tidak perlu aku untuk ambil cuti yang panjang kerana hanya Pergi selepas waktu kerja hari jumaat malam, dan balik kembali ke Kuala Lumpur pada Malam hari sabtu.. Senang kan??
.
Mungkin umur aku dan dia sudah dimamah waktu. Tapi masih lagi tidak terlambat untuk aku meluah rasa cinta sebelum rasa cinta itu tidak lagi terungkap oleh kata2..
.
.
Terima kasih sayang.
Trip Pulau Perhentian Dari KL Sentral


Comments